onsdag 24. september 2008

Angelicas utfordiring på scrappehuset:)







Jeg synes at Angelicas utfordring i "Alt om.." på Scrappehuset - rett og slett var utrolig fin. Utfordringen var å bruke en sangtekst og la seg inspirere av den og man skulle bruke blomst. Jeg lot meg rive med av "You'r beautiful" med James Blunt. Og scrappet i vei. Dette er den første ordentlige konkurransen jeg har vært med i... så det er jo litt spennende. Det var gøy å jobbe utifra en utfordring :) Se utfordringen her http://scrappehuset.blogspot.com/

5 kommentarer:

Solrunn sa...

Kjempe flott LO;)
Den er jo bare så flott;)
Håper du vinner, vennen;)

Nina B. sa...

kjempeflotte LO'er og kort du lager! Imponert over at du startet med denne hobbyen i år!

koselig at du fant bloggen min også, alltid kjekt å oppdage nye bloggere :o)

Vibeke sa...

Denne var kjemppefin!!:)

Takk for at du deltar hos oss i Scrappehuset:)

cathrineangelica sa...

synes loen din var kjempe flott jeg vibeke:)

tusen takk for at du ville delta:):)


ha en stråålende lørdag:)

Desirée sa...

Den var lekker! Fine detaljer!
Takk for besøket i bloggen min! :)